شابلون فرنچ ناخن
فرنچ ناخن با كمترين هزينه و در كوتاهترين زمان

لاک طراحی ناخن HOT DESIGNS

طرح جالب و باور نکردنی که کسی تا به حال نمونه آنرا ندیده است

با طراحی ناخن خود به جذابیت خود بیفزاییدوچشم هارا خیره کنید

طرح های زیبای ناخن فقط با هات دیزاین

روش جديد و آسان فرنچ ناخن

برترين محصول آرايشي سال 2014

براي خانم هاي مشكل پسند و خوش سليقه

 هر بسته شامل 6 عدد لاک با 2 قلم طراحی و معمولی می باشد

جديدترين در دنياي مد و فشن

قيمت :24000تومان
قيمت : 20000تومان

خريد پستي           خريد پستي

شگفت زده خواهيد شد...

ناخنهاي زيبا = دستان زيبا

 هر بسته شامل 6 عدد لاک با 2 قلم طراحی و معمولی می باشد

اگر به دنبال زيبايي دستان خود هستيد اين فرصت بي نظير را از دست ندهيد.

اين آخرين چيزي است كه براي زيبايي نياز داريد.

70 درصد زيبايي به نكات ظريفي بستگي دارد

 كه شايد هميشه ديده نمي شوند.

قيمت :24000تومان
قيمت : 20000تومان

خريد پستي           خريد پستي

 هر بسته شامل 6 عدد لاک با 2 قلم طراحی و معمولی می باشد

خرید لاک  ناخن HOT DESIGNS !! دختران وبانوان شیک پوش ایرانی ناخن های دیزاین ناخن هایتان را نیز با طرح ورنگ لباستان ست کنید وبه جذابیت خود بیفزایید.

ایجاد طرح های روی ناخن سرگرم کننده و منحصر به فرد بر روی ناخن های خود را در خانه با طراحی جدید قلم هات دیزاین! این قلم ناخن به خصوص با فرمول جادویی اجازه می دهد به شما برای ایجاد یک رنگ پایه و پس از آن طرحی منحصر به فرد، طرح بسیار دقیق برای نگاهی مدرن و شیک در ناخن های خود ایجاد کنید!

قيمت :24000تومان
قيمت : 20000تومان

خريد پستي           خريد پستي

لاک طراحی هات دیزاین محصول جدید و برتر برای خانم های خوش سلیقه و کسانی که می خواهند تفاوت را احساس کنند.hot design نام انگلیسی و بسیار معروف می باشد که به شکل قلم ساخته شده و دارای دو سر بوده که می توانید بر روی ناخن خود طرح های متفاوت ایجاد کنید .

لاک هات دیزاین محصول پر فروش سال ۲۰۱۴ اروپا و آمریکا بوده که حالا می توانید این محصول را خانم های ایرانی خریداری و از آن استفاده کنند.ویژگی های لاک طراحی را می توانید اینگونه بیان کرد که :تنوع در طراحی و رنگ بندی متفاوت شما را حیرت زده کرده و با کمی فکر می توانید زیباترین طراحی را برای ناخن های خود ایجاد کنید.

قيمت : 24000تومان
قيمت : 20000 تومان

خريد پستي           خريد پستي

لاک طراحی ناخن hot designs به صورت ماژیکی طراحی شده تا براحتی در دستان شما قرار بگیرید تا بتوانید طرح های متنوع و زیبایی که در ذهن خود دارید را بر روی ناخن های خود پیاده کنید.امروزه خیلی از خانم ها دوست دارند که با دیگران تفاوت داشته باشند برای همین دست به هر کاری برای جذاب شدن نیز می زنند اما شما می توانید با یک هزینه بسیار کم و با طراحی که بر روی دستان خود ایجاد می کنید در میان دوستان خود همانند یک ستاره در دل شب بدرخشید .داشتن ناخن های زیبا آروزی دیرینه و همیشگی خانم ها می باشد که ما برای شما این زیبایی را فراهم کرده ایم با خرید اینترنتی لاک طراحی هات دیزاین که بصورت قلم ناخن ساخته شده می توانید طرح های متفاوت و زیبایی نیز بر روی دستان خود ایجاد کنید به نحوی که می توانید دید همگان را بسوی دستان خود جذب کنید با خرید پستی لاک ناخن hot design می توانید به یک آرایشگر حرفه ای نیز تبدیل شوید.

 

برای دیدن سایت اصلی محصول اینجا کلیک کنید

 

 




ارسال توسط فرنچ حرفه ای ناخن